fredag den 2. november 2012

Indkøb.

Nu har jeg endelig fået taget billeder af de køb, jeg foretog, da vi var på jubilæumstur med strikkeklubben.


Stjernesweater a'la forbrydelsestrøjen. Denne er i flere størrelser, det vil sige også en der passer mig :) Den skal strikkes i dette lækre garn fra Gepard. 100 % uld, der i hvert fald ikke kradser nogen steder.


Det blev som tidligere nævnt også til denne poncho af Hanne Falkenberg. Glæder mig til at strikke endnu en model hun har designet. Det plejer jo at være meget velskrevne  opskrifter med fine finesser. 

Mon ikke jeg har nok projekter til denne side af jul ?

4 kommentarer:

  1. Lækkkert projekt du skal i gang med. Jeg glæder mig til at følge det.

    SvarSlet
  2. Ej..hvor sjovt. Jeg har også idag modtaget mit nye strikkekit med en Sara Lund trøje. Dine farver er også lækre. God fornøjelse med strikkeriet og god weekend.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Lækre indkøb som jeg vil glæde mig til at se mere til :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil glæde med til, at se når du kommer igen med, at strikke af det dejlige garn du har købt

    SvarSlet