torsdag den 8. oktober 2009

jubilæum

Disse brune mælkeflasker er vist ikke så kendte som de hvide. Den store er et arvestykke fra min mands familie, og vi var egentlig ikke klar over at der findes flere størrelser. Men pludselig en dag faldt vi over de 2 midterste størrelser og så skulle de selvfølgelig med hjem. Så begyndte vi at undersøge hvor mange størrelser der findes, og efter hvad vi har kunnet finde ud af, er der disse 4 størrelser. Da vi så den mindste i sommerferien på Bornholm var der ingen tvivl om at vi skulle have den med hjem også.
Jeg har faktisk også et slags jubilæum her på bloggen i dag :-) Jeg har rundet 1000 besøgende og 10 faste læsere. Det lyder nok ikke af meget for mange herinde, men jeg synes det er rigtig flot og jeg er meget glad for at i har taget så godt imod min blog :-) :-)

5 kommentarer:

  1. Tillykke med dit jubilæum...ja blogland bliver man bidt af...

    Ups jeg er jo lige 9 år ældre end dig...og jeg kan huske at jeg fik skolemælk i den lille buttede flaske...dejligt gensyn :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med din blog. Det er da dejligt at nogen vil læse og deltage i det man skriver og ligger ud. Jeg er temmelig ny i det her blog-halløj, men synes det er rigtig sjovt.
    Flot med 1000 besøgende. Held og lykke fremover.
    Hilsen 1 ny fast læser

    SvarSlet
  3. Tillykke tillykke....
    Dejligt at følge din blog.

    SvarSlet
  4. Tillykke med din blog, pas på for det kan være utrolig vanedandende at blogge og en rigtig tidsrøver ;-) men det er så skønt at se og læse med der ude for man få så mange ider. Håber du forsætter !

    SvarSlet
  5. Tillykke - som andre skriver - pas på ;-) Al éns strikketid kan alt for hurtigt blive brugt på bloggen :-) Når det er sagt, så er det fantastisk dejligt at have dokumentation for alle ens projekter :-)

    PS: Hvor blev det skønt dit Noro tørklæde - helt fantastiske farver :-)

    SvarSlet