lørdag den 17. oktober 2009

Shoppetur

Den eneste dag her i efterårsferien, hvor vi alle 4 havde fri, så vi besluttede os for en tur ind til Odense. Vi startede med en tur i stof og stil, som er en lækker butik. Jeg kunne bruge timer derinde, men resten af familien er ikke helt enig.

Det blev til et par nye duge.
Disse viskestykker i den brune farve, kunne jeg ikke stå for.

Med dette mønster er der rig mulighed for at sysle med nogle småting til den kommende højtid.

Lidt knapper til hemmeligheden.
Bagefter blev midtbyen undersøgt og selvfølgelig også en tur ind til tanterne, og denne gang lykkedes det at komme ud af døren uden at have købt noget, nok kun fordi jeg skal til Kolding på lørdag.
Efter en lækker frokost gik turen atter hjemad igen, og aftenen venter i gode venners selskab.

1 kommentar:

  1. Dejlige ting, du fik med dig. Nu bliver det da endnu mere spændende med den hemmelighed - med de knapper :-)

    Heldige asen, at du skal til Kolding på lørdag. Jeg bliver hjemme i år, men må nok sidde hele weekenden foran mit garnskab, så jeg kan overbevise mig selv om, at jeg har NOK garn på lager og sagtens kan springe et enkelt lagersalg over ;-)

    SvarSlet