tirsdag den 13. oktober 2009

Udfordring

Jeg modtog en udfordring i går fra Conny. Jeg skal finde 7 blå ting i mit hjem. Det var lidt af en udfordring tænkte jeg, men så var det heller ikke værre, da jeg først fik kigget mig omkring.

En kaffe- og thekande af madam blå, et krus, en strikket trøje fra Bc garn , en fluesmækker, et nøgle bomuldsgarn og til sidst et lille glas/krus som vi drak saftevand af hos min mormor, da jeg var barn.

Jeg sender udfordringen videre til Strikkeheksen, Garnmoster, Sonnie. I skal finde 7 orange ting. Det er selvfølgelig frit om i har lyst til at deltage i denne leg.

4 kommentarer:

  1. Hej fru Westerskov. Mødte dig lige hos Puttenings, og nu kigger jeg forbi :)

    Min udfordring var rød og jeg syntes det var en herlig leg. Kan godt lide din blå sweater, den er så fin.

    Venlig hilsen og fortsat god tirsdag
    Henriette
    www.defemibyen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Skal du til at strikke noget af det blå garn jeg synes det er rigtig flot farve. Nu har også fået en udfordring blåt

    SvarSlet
  3. Henriette: du skal være velkommen.

    Kom så igang: Jeg er faktisk ved at hækle et tæppe af lapper til min datter, hvor den farve indgår. Dette projekt er godt nok gået i stå i øjeblikket, men mon ikke det kommer frem en skønne dag igen ;-D

    SvarSlet
  4. Tak for den orange udfordring Fru Westerskov. Den er jeg klar til at tage op i morgen. Lige nu venter et par afsnit af "Sex and the city".
    Orange, orange jeg tænker allerede.
    God aften af det der er tilbage.

    SvarSlet