torsdag den 1. oktober 2009

Pilens tegn

For mange år siden, da jeg var på et pilefletkursus, købte jeg noget pil. Jeg fik dengang flettet nogle småting, og så har resten ellers stået i skuret ind til for 14 dage siden, hvor jeg lagde det i blød, så nu er det klar til at flette med.

Det var egentlig meningen, at jeg ville tage nogle billeder undervejs, men jeg blev grebet af det og glemte alt om kamera. Det blev til denne kurv, som jeg egentlig er godt tilfreds med. Der er dog nogle småfejl hist og pist, så det må jeg se om jeg kan huske at gøre bedre en anden gang.


6 kommentarer:

  1. Ved du hvad fru Westerskov?...den kurv kan du godt være stolt af :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det må jeg sige, jeg er imponeret, dog uden at vide en pind om pileflet, men jeg synes, den ser ret avanceret ud :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op, den ser da flot ud. Jeg kender slet ikke til pileflet, men sådan en ville pynte hos mig ;-)

    SvarSlet
  4. Flot flot pileflet ! Så er du da nød til at skal med til Messe i Fredericia den 23-25 okt.
    Der er også pileflet, og min mor fletter for Fredericia Pileflet. De har lavet en kæmpe legehule som skal med på udstilling.

    SvarSlet
  5. Den er super flot din kurv.

    SvarSlet
  6. Tak skal i have alle sammen :-) Det lyder spændende med den legehule.

    SvarSlet